søndag 1. februar 2009

Morgendagens matpakke

Oki, da kan jeg endelig legge inn et innlegg helt ferskt. Har laget fylte Oopsie i dag, som jeg sa, her er oppskriften:

Den orginale oppskriften finner du her

3 store egg
1/8 ts bakepulver
100 gram kremost, jeg brukte philadelphia med urter

En kan tilsette hva en vill til denne røra før steking. Røren mikses ved å separere eggene, stivpiske eggehvite og bakepulver, og blande plommen med osten og eventuelt annet innhold. Jeg tok og stekte en halv pakke kjøttdeig og kryddret den lett med salt, pepper og basilikum. Rev opp oss og hadde litt ost og kjøttdeig i blandinge. Helte 9 klatter på et bakepapir og hev over litt ost på toppen. Stekte i ovnene ca. 10 min på 225 grader. Hjelpes disse var gode. Jeg og mannen hev innpå hver vår til kvelds, dette MÅ jeg lage mer av.

Her har jeg laget meg en god salat. Har med en avokado og et glass rømme til å ha i avokadoen- mellommåltid. Frokosten blir en fylt oopsie med kjøttdeig og ost NAM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar